fredag, april 17, 2009

Uppåt, framåt

Får jag lov att vara klyschig?
Inte?
Äsch, jag fick inte göra häxblandning från folkens spritskåp när jag var 14 heller, och det sket jag ju inget lite i så.
Here goes nothing.

Solen skiner!
Den skiner på mig, den skiner runt mig, men den skiner framförallt i mig!
Jag har världens bästa mamma, den gulligaste lillasystern denna jord har sett, en enormt saknad men underbar bror, fantastiska vänner, ett trivsamt jobb med framtidsutsikter, en fin lägenhet och ett jävligt gott humör!

Över påsken var jag i Karlstad och träffade nära och kära, fick vara barn igen på ett lekland med syrran, lapade sol i Kungsan i kära Stockholm, hämtade mina fina kjolar och klänningar som har gråtit i mörkret i ett källarförråd på Fridhemsplan, jag har kramats mycket, skrattat mer, gråtit noll, sovit lite för lite men för alla goda saker i livet, inte gnällt lika mycket som vanligt över Oslo och jag har levt.

Allt som saknas nu är ett par mills på banken och internet hemma.

Jag vill dansa, jag vill sjunga!

Och ikväll ska jag och Ida på middag med jobbet.

Och nu kom chefen in med en öl var till oss. HAH. På arbetstid. Livet ler mot mig!
Its all good!

1 kommentar:

Träning ger färdighet sa...

Vi har det bra du och jag. Før en gångs skull længtat jag faktiskt efter mr. G. Hoppas han kommer med ølen snart ;) Graspr på dig