onsdag, februari 25, 2009

35000 NOK

Det höll jag i mina skälvande ligistsugna händer tidigare idag. 35 big ones. Hur sugen var jag på att vända på mina Duckies och lubba ända bort till Gardemoen och hoppa på första bästa flyg till första bästa/billigaste/varmaste land? Det ska jag tala om - JÄTTESUGEN!
Men så kan man ju inte bete sig. Det skulle betyda att Malin och Ida skulle få leva utan mig, och det går ju inte. Dom skulle bli jätteledsna. Eller jättehemlösa. Välj själv vilket som verkar viktigast.
Dom 35000 var vår deposition till vår nya lägenhet på - HÖR OCH HÄPNA - Karlstadgata.
Det är koolt.
Gatunamnet that is, inte att vi var tvugna att sälja våra själar till djävulen för att få pengar till depon.
Nu slipper vi i alla fall trängas med tre andra på 50m2. SKÖNT!
Jag är sjukt nöjd, och jag kanske borde börja packa min kappsäck?

Inga kommentarer: