onsdag, december 10, 2008

Ögongodis

På varje jobb jag någonsin haft, så har jag utsett någon till ögongodis. Minst en.
Några gånger har det gått lite längre, och jag har faktiskt fått riktiga känslor för godiset.
Nu undrar jag om det bara är jag som förgyller min arbetsplats på detta vis? Eller finns det andra ko-kon?
För någonstans tror jag att det är mitt sätt att göra det roligare på ett mindre roligt jobb. Eller är det verkligen möjligt att dessa killar verkligen var så snygga som jag tyckte? Valde jag att tycka det för att ha något att titta på? Eller tyckte jag så för att jag lärde känna dom?
Man hör ju ofta "men om du kände honom skulle du också tycka att han var snygg".

I alla fall, superfreak eller ej, detta kan få det pissigaste jobbet att bli lite värt att gå till.
Har just nu det tråkigaste jobbet jag någonsin haft, men upptäckte efter ett par dagar att jag faktiskt jobbar med en hottie, så nu är saken biff!

Praise the eyecandy, and give me a piece!

Inga kommentarer: