fredag, december 05, 2008

Killsnoppar och tjejsnoppar.

Gick omkring på jobbet och var galet uttråkad idag.

En man går förbi mig, och tanken att han har en snopp bara ploppar upp. Sen tänker jag att det har ju alla hanar. Inget nytt.

Sen går en kvinna förbi och tanken att hon har en tjejsnopp ploppar upp(jag vet att sen när jag blir känd, kommer alla feminister hoppa på mig för att jag uttryckte det så, men jag vägrar säga mus, och har inget bättre förslag.). Sen tänker jag att det har ju alla honor. Inget nytt.

Men i mitt huvud är hela världen helt plötsligt fylld av killsnoppar och tjejsnoppar, inget annat.

Det är som i filmen "Vuxna människor" när Felix Herngren åker rulltrappa. Innan han nått upp måste han välja en person han ska föreställa sig ligga med. Tvångstanke? Lite. Ja.

Japp, huvudet på spiken där.
I see things. Låt oss kalla det x-ray. Tvångstanke? Lite. Ja.
Jag ska skrämma er lite extra.
Det är inte första gången jag hamnat i den transen.

Så vem vet, nästa gång jag träffar dig så kanske du bara är en stor killsnopp eller tjejsnopp för mig!

Nu kommer dom bli arga igen, men det finns faktiskt inga förlöjligande bildet på tjejsnoppar på nätet.

1 kommentar:

Träning ger färdighet sa...

Hahahaha fy fan vad sjukt!! Sådär gör jag jätteofta! Typ när folk går ser jag hur det dinglar fram och tillbaka. Haha det är rätt roligt när man tänker på det! Vaharib