fredag, november 28, 2008

IIIIIIIIIIIIIIIIHHHHHH!!

Jag blir lite orolig för dagens ungdom.
Kollade på Idol förut, ser ett framträdande av lillfisen Johan.
Han lutar sig, och sjunger mot ett gäng tonårs(?)tjejer, varpå en av dessa blir helt hysterisk, skriker och gråter!
Till den grad att en av hennes kompisar slutar mitt i sitt dyrkande för att lägga sin hand över hyenans mun för att få tyst på henne!
Hur långt ska detta få gå?
Jag satt i fem obrutna minuter och skrattade lika hysteriskt som den där bruttan ylade.
Det måste vara ett skämt!
Hur som helst, jag kan inte säga något mer om detta, jag vet inte vad jag skulle kunna säga.
Katastrof.

(Ja, jag är medveten om att denna hysteri inte är typiskt för dagens ungdom, att den fanns när Tomoji Tanabe var ung också.)

1 kommentar:

Anonym sa...

hahahahahahaha. du är ju fan inte klok nazanin! du tror inte att det var uppgjort va? att någon typ bett henne skrika som ett kioskmongo? haha, *Sc4Ry*. love you görl