måndag, januari 05, 2009

Från topp till tå. Fo sho

Idag har jag varit på spa.
Jag började med vaxning. Jag gjorde helt enkelt en lyxbil - all over. Typ.
Efter det var det fritt fram för peelingen att jämna ut min stackars hy som varit så instängd och bortglömd så många dagar nu.
Även mitt ansikte fick sig en peeling och en lermask, toppat med en facial airbrush tan (inte över masken, efter. Fast det förstod du redan. Såklart. Du är ju inte dum i huvudet. Förlåt.)
Håret fick inte så mycket uppmärksamhet, det fick en simpel inpackning bara som tack för att det inte ramlar av.
Fötterna skrubbades och knådades och smordes in och målades - tadaaa, pedikyr.
Händerna skrubbades och knådades och smodes in och målades - tadaaa, manikyr.
Färdig!

Fast nu ljög jag. Igen.
Jag har inte varit på spa. Men jag har fått allt det där gjort. Alldeles på egen hand. Kan själv.
Men visst har jag varit duktig, och visst har jag fått mycket gjort, och visst känner jag mig top notch nu! (Dom två första var frågeställningar och den sista var ett utrop och en klapp på axeln)

Imorrn ska jag ge mig på kemiska substanser, onsdag är till för injiceringar, och på torsdag ska jag ta plastikoperationerna i egna händer. Sen är jag redo för helgen.

Inga kommentarer: