lördag, januari 03, 2009

Är du tjej?



Sätt på Men in trees.
NU!
Jack heter anledningen till att mina knän skälver och att mitt hjärta slår dubbla slag.
Han är en dröm omgiven av mystik, komplikationer och otillgänglighet. Det låter kanske inte som den ultimata mannen. Men han är den ultimata mannen. Det ovannämnda gör honom inte mindre attraktiv, tvärtom!
Sen att han har rufsvänligt lockigt hår, ett leende som smälter glaciärer, och skäggstubb, ack den skäggstubben, gör ju inte saken sämre.

Men, vänta!
DET FINNS EN TILL! Minst.
Och denna guds gåva till oss kvinnor heter Cash. Arrogant, associal och stolt. Vad är det med dessa dåliga egenskaper som är så tilldragande?
Inte nog med det.
Det långa mörka håret, de sammetsbruna kisande ögonen, och skäggstubben, ack den skäggstubben!
Han får inte bara mina knän att skälva och mitt hjärta att slå dubbla slag, han ger mig även andnöd, och får mitt hjärta att slå trippla slag.

Summan - är du en socialt avvikande man med karaktär, mystiska drag, mycket hår på huvudet och skäggstubb - Holla at me!


Inga kommentarer: