lördag, januari 03, 2009

Jag är så het.

Istället för skumpa - vatten.
Istället för snacks - piller.
Istället för nyårsrus - yrsel.
Istället för dansa dansa - frossa frossa.
Istället för fyrverkerier - blixtar och dunder i hela kroppen.

Det kan väl ganska gott summera min nyårsafton.
Tilläggas kan även att jag faktiskt åkte till nyårsfesten (febern slog såklart ner som en blixt från klar himmel), och att jag låg på övervåningen i flera timmar, tills jag tog beslutet att åka hem (nockebybana och tunnelbana) i detta tillståd. Dumt? Ja, ganska. Men det var skönt när jag väl kom hem.

Nu är det lördag och jag är tillbaka i Oslo, jag jobbade igår och idag, jag mår jättebra och alla spår av influensan är borta.
NOT.
Nu ljög jag. Igen.
Jag är kvar i Stockholm är fortfarande sjuk.
Är detta ett patetiskt försök till att få massa sympati? Yes.
Borde jag lägga upp en bild på hur jag ser ut så du verkligen förstår hur synd det är om mig? Ja.
Kommer jag att göra det? Nej.

På återseende. Krya på mig!

4 kommentarer:

Anonym sa...

du luktar ost NAZ :P

Nazanin sa...

Ost? Anonym? Näe, detta känns nästan otrevligt.
Vem do vara? Säga mig NU!

Anonym sa...

stackars stackars dig Nazanin - hoppas du snart frisknar till (både för din o Malins skull). / Kram / Åsa F

Anonym sa...

åh min älskling, när kommer du???? jag har sovit i din "Smart" tröja två nätter idag för att jag saknar dig såå!! Trodde btw att jag skulle dö när jag läste att att "du var tillbaka í Oslo", TUR för dig att detta inte var sant alltså, du vet att du måste informera direkt när du kommer!!!! du saknas mig babe!!! KRYA PÅ DIG!!!!!!!! all kärlek;)

trousch